WOM Strona główna
System Obsługi KlientaSOK Oferta szkoleń Platforma e-learningowaMDL Platforma e-learningowa Biblioteka PedagogicznaBP Biblioteka Pedagogiczna Katalog bibliotecznyKOHA Katalog biblioteczny Biuletyn Informacji PublicznejBIP Biuletyn Informacji Publicznej

Warsztaty w Szkole » Tutoring w szkole

Wstecz

Szybka Rejestracja - jak skorzystać?

Moje dane są w systemie

1. Podaj rodzaj konta, Nazwisko + adres e-mail podane przy poprzedniej rejestracji

+

2. Kliknij (Wyślij potwierdzenie), by otrzymać na pocztę link umożliwiający dostęp do rejestracji za 1-klinięciem

3. Sprawdź swoją pocztę e-mail, by potwierdzić uruchomienie Szybkiej rejestracji

4. Gdy uzyskasz ID-uczestnika - wybierz szkolenie i kliknij (Szybka rejestracja)

Pierwsza rejestracja

1. Zapamiętaj wprowadzone dane

2. Wybierz szkolenie + wypełnij formularz

3. Wybierz następne szkolenie i kliknij (Szybka rejestracja)

Czas pamiętania danych w sesji to 24 minuty od ostatniego kliknięcia (przeładowania strony)

Sz-17

Tutoring w szkole

Stacjon.:  40 (w tym 16 e-learningu)

Adresatnauczyciele szkół i placówek oświatowych zainteresowanych wdrożeniem tutoringu
Celdoskonalenie kompetencji nauczycielskich umożliwiających wdrożenie tutoringu w szkole/placówce oświatowej jako innowacji pedagogicznej
TreściTutoring jako metoda edukacji spersonalizowanej: cele i rodzaje tutoringu,wartości i ich rola w edukacji spersonalizowanej, tutoring jako profilaktyka pozytywna.Narzędzia planowania procesu tutorskiego:kontrakt tutorski,protoplan tutorski,lista kluczowych pytań,scenariusz pierwszego spotkania,dokumentacja procesu tutorskiego.Profil kompetencji tutorskich:wartości i ich rola w budowaniu autorytetu nauczyciela,przekonania wspierające i blokujące budowanie autorytetu nauczyciela.Pedagogika dialogu jako podstawa budowania relacji tutor –podopieczny:zasady efektywnej komunikacji,informacja zwrotna i autorefleksja w tutoringu,poziomy relacji,postawa tutora w relacji z podopiecznym,podejście skoncentrowane na rozwiązaniach,wywiad motywujący.Narzędzia i techniki tutoringu rozwojowego i naukowego:narzędzia sprzyjające odkrywaniu potencjału ucznia i budowaniu poczucia własnej wartości podopiecznego,narzędzia i techniki coachingowe przydatne w realizacji procesu tutorskiego.Wdrażanie tutoringu w szkole jako innowacji pedagogicznej:przykłady dobrych praktyk tutorskich,poszukiwanie rozwiązań z wykorzystaniem metodyki Design Thinking
RealizatorPDM: 

Komunikat systemu

Nabór na szkolenie został zakończony.

Informacja

Rejestracja 5.3.5