WOM Strona główna
System Obsługi KlientaSOK Oferta szkoleń Platforma e-learningowaMDL Platforma e-learningowa Biblioteka PedagogicznaBP Biblioteka Pedagogiczna Katalog bibliotecznyKOHA Katalog biblioteczny Biuletyn Informacji PublicznejBIP Biuletyn Informacji Publicznej

Warsztaty w Szkole » Tutoring w szkole
– 40 godzin (24 h stacjonarne i 16 h online)

Wstecz

Szybka Rejestracja - jak skorzystać?

Moje dane są w systemie

1. Podaj rodzaj konta, Nazwisko + adres e-mail podane przy poprzedniej rejestracji

+

2. Kliknij (Wyślij potwierdzenie), by otrzymać na pocztę link umożliwiający dostęp do rejestracji za 1-klinięciem

3. Sprawdź swoją pocztę e-mail, by potwierdzić uruchomienie Szybkiej rejestracji

4. Gdy uzyskasz ID-uczestnika - wybierz szkolenie i kliknij (Szybka rejestracja)

Pierwsza rejestracja

1. Zapamiętaj wprowadzone dane

2. Wybierz szkolenie + wypełnij formularz

3. Wybierz następne szkolenie i kliknij (Szybka rejestracja)

Czas pamiętania danych w sesji to 24 minuty od ostatniego kliknięcia (przeładowania strony)

SZ-17

Tutoring w szkole
– 40 godzin (24 h stacjonarne i 16 h online)

Stacjon.:  40 (w tym 16 e-learningu)

Adresatnauczyciele szkół i placówek oświatowych zainteresowanych wdrożeniem tutoringu
Celdoskonalenie kompetencji nauczycielskich umożliwiających wdrożenie tutoringu w szkole placówce oświatowej jako innowacji pedagogicznej
Treści

Tutoring jako metoda edukacji spersonalizowanej:

  • cele i rodzaje tutoringu
  • wartości i ich rola w edukacji spersonalizowanej
  • tutoring jako profilaktyka pozytywna

Narzędzia planowania procesu tutorskiego:

  • kontrakt tutorski
  • protoplan tutorski
  • lista kluczowych pytań
  • scenariusz pierwszego spotkania
  • dokumentacja procesu tutorskiego

Profil kompetencji tutorskich:

  • wartości i ich rola w budowaniu autorytetu nauczyciela
  • przekonania wspierające i blokujące budowanie autorytetu nauczyciela

Pedagogika dialogu jako podstawa budowania relacji tutor- podopieczny:

  • zasady efektywnej komunikacji
  • informacja zwrotna i autorefleksja w tutoringu
  • poziomy relacji
  • postawa tutora w relacji z podopiecznym
  • podejście skoncentrowane na rozwiązaniach
  • wywiad motywujący

Narzędzia i techniki tutoringu rozwojowego i naukowego:

  • narzędzia sprzyjające odkrywaniu potencjału ucznia i budowaniu poczucia własnej wartości podopieczneg
RealizatorPDM: 

Komunikat systemu

Nabór na szkolenie został zakończony.

Informacja

Rejestracja 5.3.5