WOM Strona główna
System Obsługi KlientaSOK Oferta szkoleń Platforma e-learningowaMDL Platforma e-learningowa Biblioteka PedagogicznaBP Biblioteka Pedagogiczna Katalog bibliotecznyKOHA Katalog biblioteczny Biuletyn Informacji PublicznejBIP Biuletyn Informacji Publicznej

Warsztaty w Szkole » Jak realizować lekcję zdalną?

Wstecz

Szybka Rejestracja - jak skorzystać?

Moje dane są w systemie

1. Podaj rodzaj konta, Nazwisko + adres e-mail podane przy poprzedniej rejestracji

+

2. Kliknij (Wyślij potwierdzenie), by otrzymać na pocztę link umożliwiający dostęp do rejestracji za 1-klinięciem

3. Sprawdź swoją pocztę e-mail, by potwierdzić uruchomienie Szybkiej rejestracji

4. Gdy uzyskasz ID-uczestnika - wybierz szkolenie i kliknij (Szybka rejestracja)

Pierwsza rejestracja

1. Zapamiętaj wprowadzone dane

2. Wybierz szkolenie + wypełnij formularz

3. Wybierz następne szkolenie i kliknij (Szybka rejestracja)

Czas pamiętania danych w sesji to 24 minuty od ostatniego kliknięcia (przeładowania strony)

SZ-6

Jak realizować lekcję zdalną?

Stacjon.:  4

Adresatrady pedagogiczne/nauczyciele wszystkich typów szkół i placówek
Celdoskonalenie kompetencji nauczycieli szkół i placówek oświatowych w zakresie prowadzenia lekcji/zajęć w formie zdalnej
Treści
  • organizacja procesu kształcenia na poziomie szkoły i klasy –
    kodeks zasad pracy na odległość
  • metodyka edukacji zdalnej – rola i zadania nauczyciela, efekty uczenia się w edukacji zdalnej
  • monitorowanie i ocenianie postępów uczniów w edukacji zdalnej –
    metody i formy
  • przegląd wybranych narzędzi edukacji zdalnej w tym ZPE, Microsoft Teams, Zoom, Google Meet
  • dobór narzędzi z uwzględnieniem m.in. etapu rozwoju ucznia, celów edukacyjnych, specyfiki przedmiotowej
  • zapewnianie bezpieczeństwa cyfrowego w edukacji zdalnej, m.in. zjawisko „rajdów na e-lekcje” – jak się zabezpieczyć, jak sobie radzić, gdzie zgłosić?
RealizatorPTI: mgr Mariusz Walak, dr inż. Łukasz Lemieszewski

Komunikat systemu

Nabór na szkolenie został zakończony.

Informacja

Rejestracja 5.3.5