WOM Strona główna
System Obsługi KlientaSOK Oferta szkoleń Platforma e-learningowaMDL Platforma e-learningowa Biblioteka PedagogicznaBP Biblioteka Pedagogiczna Katalog bibliotecznyKOHA Katalog biblioteczny Biuletyn Informacji PublicznejBIP Biuletyn Informacji Publicznej

Szkolenia RP

Szybka Rejestracja - jak skorzystać?

Moje dane są w systemie

1. Podaj rodzaj konta, Nazwisko + adres e-mail podane przy poprzedniej rejestracji

+

2. Kliknij (Wyślij potwierdzenie), by otrzymać na pocztę link umożliwiający dostęp do rejestracji za 1-klinięciem

3. Sprawdź swoją pocztę e-mail, by potwierdzić uruchomienie Szybkiej rejestracji

4. Gdy uzyskasz ID-uczestnika - wybierz szkolenie i kliknij (Szybka rejestracja)

Pierwsza rejestracja

1. Zapamiętaj wprowadzone dane

2. Wybierz szkolenie + wypełnij formularz

3. Wybierz następne szkolenie i kliknij (Szybka rejestracja)

Czas pamiętania danych w sesji to 24 minuty od ostatniego kliknięcia (przeładowania strony)

Szkolenia Rad Pedagogicznych 2024/2025

Oferta szkoleń rad pedagogicznych kierowana jest do wszystkich typów szkół i placówek. Proponowana tematyka szkoleń uwzględnia podstawowe kierunki realizacji polityki oświatowej państwa, wnioski z nadzoru pedagogicznego sprawowanego przez Lubuskiego Kuratora Oświaty, wyniki egzaminów zewnętrznych szkół lubuskich oraz wyniki ewaluacji wewnętrznych.

Szkolenia realizowane będą w formie stacjonarnej oraz online.

Czas szkoleń stacjonarnych obejmuje 3-4 godziny dydaktyczne, a szkoleń online ok. 2 godzin dydaktycznych. W szkoleniu mogą uczestniczyć nauczyciele z jednej szkoły lub kilku szkół z tej samej miejscowości/gminy.

Dyrektorów szkół/placówek zachęcamy do zamawiania szkoleń zarówno z naszej oferty, jak i tematów własnych.

W roku szkolnym 2024/2025 obowiązywać będą następujące zasady odpłatności:

Legenda:
◀ rejestracja zamknięta
◀ rejestracja otwarta
◀ forma stacjonarna
◀ forma on-line
Tematy proponowane do realizacji w roku szkolnym 2024/2025
NR TEMAT SZKOLENIA RADY PEDAGOGICZNEJ Realizacja stacjonarna / On-line

Pracownia Zarządzania Oświatą

PZ

RP-1 Wiem, potrafię, chcę. Jak zintegrować wiedzę prawną i psychologiczno-pedagogiczną do udzielania pomocy uczniom? Marek Piechowiak, Barbara Basińska

-
RP-2 Muszę, mogę, powinienem. Jak przekonać rodzica do współpracy? Barbara Basińska, Dorota Janiszewska

-

Pracownia Technologii Informacyjnych

PTI

RP-3 Zastosowanie sztucznej inteligencji w nauczaniu zindywidualizowanym, ocenianiu i analizie postępów uczniów Łukasz Lemieszewski, Mariusz Walak

-
RP-4 ChatGPT w klasie – nowe narzędzia dydaktyczne Łukasz Lemieszewski, Mariusz Walak

-
RP-5 Pamięć na medal – efektywne techniki zapamiętywania Katarzyna Tomicka

-
RP-6 Odpowiedzialność prawna i dyscyplinarna nauczycieli Emil Błaszkowski

RP-7 Internetowa dżungla. Przetrwaj i edukuj – nowoczesne metody nauczania bezpieczeństwa cyfrowego i krytycznej analizy treści Emil Błaszkowski

Pracownia Psychoedukacji i Wychowania

PPiW

RP-8 W obliczu konfliktu – jak wspierać uczniów w rozwiazywaniu konfliktów interpersonalnych poprzez mediacje i negocjacje Barbara Basińska

-
RP-9 Spokój w sobie, pokój w klasie – kondycja psychiczna nauczyciela a dobrostan ucznia Dorota Dąbrowska, Barbara Basińska

RP-10 Miękkie kompetencje, twarde rezultaty – pytaj z ciekawością, zaproś do współpracy, przekaż odpowiedzialność Barbara Basińska, Marek Piechowiak

RP-11 Przynależność i znaczenie zamiast walki o przetrwanie – metoda Pozytywnej Dyscypliny w pracy z klasą szkolną Barbara Basińska

RP-12 Od racji do relacji – od konfliktu do satysfakcji w radzie pedagogicznej Barbara Basińska

RP-13 Jak szkoła/przedszkole może stać się placówką promującą zdrowie? Jadwiga Krzewska-Gordzijewska

RP-14 Rozpoznawanie symptomów krzywdzenia doświadczanego przez dziecko Agata Muńko, Anna Domagała

RP-15 Co każdy nauczyciel i specjalista powinien wiedzieć o dziecku/uczniu ze spektrum autyzmu? Agata Spirydowicz-Kacperska

RP-16 Jak nawiązywać i podtrzymywać dobre relacje z rodzicami dziecka z niepełnosprawnością? Agata Spirydowicz-Kacperska

RP-17 Przedszkole i szkoła przyjazne dziecku/uczniowi ze spektrum autyzmu Agata Spirydowicz-Kacperska

RP-18 Instrukcja czynnościowa w edukacji daltońskiej i nie tylko czyli jak usamodzielnić dziecko w przedszkolu Danuta Turłaj, Jolanta Talaska

-
RP-19 Warsztat metodyczny nauczyciela przedszkola – praca nauczyciela przedszkola z zastosowaniem „Arkusza rozwoju dziecka od 3 do 6 lat – obserwacje pedagogiczne i diagnoza przedszkolna” Danuta Turłaj, Jolanta Talaska

-
RP-20 Edukacyjna przygoda czyli jak dziecko uczy się mimochodem – pomysły na metodę projektu w przedszkolu Jolanta Talaska, Danuta Turłaj

-
RP-21 Gry matematyczne w przedszkolu jako strategia hartowania emocjonalnego dziecka Danuta Turłaj, Jolanta Talaska

-
RP-22 Przeciwdziałanie przemocy rówieśniczej Lidia Pyżyńska

Pracownia Doskonalenia Metodycznego

PDM

RP-23 Dobra lekcja – od projektu do efektu Dorota Tomczak, Paweł Zaborowski, Katarzyna Sierakowska, Lucyna Janicka

RP-24 Kultura (d)oceniania szkolnego Iwona Trzaskowska, Renata Nadobnik

RP-25 Ocenianie kształtujące a szkoła bez ocen wyrażonych stopniem Beata Gizińska-Gigoła

RP-26 Analiza wyników uzyskanych przez szkołę na egzaminach zewnętrznych punktem wyjścia do efektywnej pracy z uczniami kolejnych roczników Zbigniew Łuczka

RP-27 Efektywne przygotowanie uczniów do egzaminu ósmoklasisty w kontekście zmian programowych i dotychczasowych wyników uczniów – wnioski i rekomendacje Beata Gizińska-Gigoła, Mirosław Kwiatkowski, Dorota Czarnecka

RP-28 Różne sposoby organizowania kształcenia uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych – zadania szkoły i dylematy nauczycieli Małgorzata Jach

RP-29 Jak uczyć uczniów uczenia się Dorota Dąbrowska

RP-30 Jak uczyć jeszcze lepiej? Metody i techniki uczenia się przyjazne mózgowi Dorota Dąbrowska

RP-31 Techniki motywowania uczniów do uczenia się Małgorzata Wiczkowska

RP-32 Dzień nauki w mojej szkole – realizacja projektu interdyscyplinarnego Paweł Zaborowski, Katarzyna Sierakowska, Lucyna Janicka, Dorota Tomczak

-
RP-33 Bank pomysłów dydaktycznych nauczyciela nie tylko kształcenia zawodowego Sylwia Pawlaczyk

RP-34 Kształtowanie kompetencji kluczowych w szkole podstawowej Małgorzata Niewiadomska, Dorota Tomczak, Jerzy Dutkiewicz, Urszula Polańska

RP-35 Zarządzanie konfliktem w środowisku międzykulturowym Barbara Basińska, Dorota Dąbrowska

RP-36 Uczniowie z Ukrainy w polskiej szkole – wskazówki dydaktyczne dla nauczycieli Renata Nadobnik

-
RP-37 Korespondencja nauczyciela z rodzicami uczniów Małgorzata Jach

RP-38 Gdy głos odmawia posłuszeństwa Barbara Bednarek

RP-39 Myślenie krytyczne – kompetencja XXI wieku Dorota Dąbrowska

RP-40 Szkoła miejscem edukacji obywatelskiej, kształtowania postaw społecznych i patriotycznych, odpowiedzialności za region i ojczyznę Jolanta Stępkowska

Legenda:
◀ rejestracja zamknięta
◀ rejestracja otwarta
◀ forma stacjonarna
◀ forma on-line