Komunikaty dot. oferty szkoleń =>>

Przewiń do:

Ikona: WOM

WOM

Strona główna

Ikona: Moodle

Moodle

Platforma e-learningowa

Ikona: BP WOM

BP WOM

Biblioteka Pedagogiczna

Ikona: KOHA

KOHA

Katalog biblioteczny

Ikona: Biuro

Biuro

Obsługi Szkoleń

Szkolenia Rad Pedagogicznych 2025/2026

Oferta szkoleń rad pedagogicznych kierowana jest do wszystkich typów szkół i placówek. Proponowana tematyka szkoleń uwzględnia podstawowe kierunki realizacji polityki oświatowej państwa, wnioski z nadzoru pedagogicznego sprawowanego przez Lubuskiego Kuratora Oświaty, wyniki egzaminów zewnętrznych szkół lubuskich oraz wyniki ewaluacji wewnętrznych.

Szkolenia realizowane będą w formie stacjonarnej oraz online.

Czas szkoleń stacjonarnych obejmuje 3-4 godziny dydaktyczne, a szkoleń online ok. 2 godzin dydaktycznych. W szkoleniu mogą uczestniczyć nauczyciele z jednej szkoły lub kilku szkół z tej samej miejscowości/gminy.

Dyrektorów szkół/placówek zachęcamy do zamawiania szkoleń zarówno z naszej oferty, jak i tematów własnych.

Legenda:
◀ rejestracja zamknięta
◀ rejestracja otwarta
◀ forma stacjonarna
◀ forma on-line
Tematy proponowane do realizacji w roku szkolnym 2025/2026
NR TEMAT SZKOLENIA RADY PEDAGOGICZNEJ Realizacja stacjonarna / On-line

Wojewódzki Ośrodek Metodyczny

WOM

RP-1 Odkryj moc planowania poprzez cele! Roman Sondej

-
RP-2 Jak zadbać o bezpieczeństwo uczestników wycieczki szkolnej? Roman Sondej

-
RP-3 Tarcze nauczyciela. O stawianiu granic i obronie przed naruszaniem dóbr osobistych Małgorzata Jach

-
RP-4 Korespondencja nauczyciela z rodzicami uczniów Małgorzata Jach

RP-5 Granice we współpracy z rodzicami. Jak być empatycznym i stanowczym jednocześnie? Barbara Basińska

RP-6 Odpowiedzialność prawna i dyscyplinarna nauczycieli Emil Błaszkowski

RP-7 Między schematem a sensem. Nauczycielski job crafting jako narzędzie przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu Barbara Basińska

-
RP-8 Sztuczna inteligencja jako partner dydaktyczny. Praktyczne zastosowania AI w klasie i poza nią Mariusz Walak

-
RP-9 GenAI w edukacji 2025. Jak uczyć mądrze, szybko i z pasją dzięki sztucznej inteligencji? Mariusz Walak

RP-10 Zintegrowana Platforma Edukacyjna i Canva. Wspieranie ucznia w rozwijaniu kompetencji kluczowych Katarzyna Tomicka

RP-11 Internetowa dżungla: przetrwaj i edukuj – nowoczesne metody nauczania bezpieczeństwa cyfrowego i krytycznej analizy treści Emil Błaszkowski

RP-12 Co robią dzieci w sieci? Zadbajmy o bezpieczeństwo w cyfrowym świecie! Barbara Basińska

RP-13 Kształtowanie zdrowych nawyków cyfrowych. Profilaktyka cyfrowa i cyberbezpieczeństwo w przedszkolu Danuta Turłaj

-
RP-14 Bez etykietowania. Tworzenie klimatu akceptacji i współpracy w grupie przedszkolnej Danuta Turłaj

-
RP-15 Warsztat metodyczny nauczyciela przedszkola. Praca z zastosowaniem „Arkusza rozwoju dziecka od 3 do 6 lat – obserwacje pedagogiczne i diagnoza przedszkolna” Danuta Turłaj

-
RP-16 Od przedszkola do Opola: jak kierować rozwojem muzycznym małego dziecka Barbara Bednarek

-
RP-17 Dzieci z Ukrainy w polskim przedszkolu – wskazówki dydaktyczne dla nauczycieli Renata Nadobnik

-
RP-18 Jak szkoła/przedszkole może stać się placówką promującą zdrowie? Jadwiga Krzewska-Gordzijewska

RP-19 Kiedy cisza krzyczy. Jak rozpoznać i odpowiednio reagować na przemoc domową wobec dziecka? Agata Muńko

-
RP-20 Przeciwdziałanie przemocy rówieśniczej Lidia Pyżyńska

RP-21 Od JA do MY. Zapobieganie konfliktom, wykluczeniu i nękaniu w klasie – praktyczne wskazówki, konkretne rozwiązania Barbara Basińska

RP-22 Od chaosu do struktury. Jak zorganizować przestrzeń edukacyjną dla dziecka/ucznia ze spektrum autyzmu? Barbara Królikowska

RP-23 Neuroatypowość w szkole. ADHD jako wyzwanie pedagogiczne i społeczne Barbara Królikowska

RP-24 Czy czwarta klasa musi boleć? Dobre praktyki integrujące etapy edukacyjne Agata Muńko

-
RP-25 Edukacja wobec zmian cywilizacyjnych. Jak wspierać rozwój kompetencji kluczowych uczniów? Urszula Polańska

RP-26 Myślenie krytyczne – kompetencja XXI wieku Dorota Dąbrowska

RP-27 DziałaMy! Metoda projektu edukacyjnego w kształtowaniu postaw patriotycznych, społecznych i obywatelskich Dorota Dąbrowska

-
RP-28 Dzień Nauki w mojej szkole – realizacja projektu interdyscyplinarnego Katarzyna Sierakowska

-
RP-29 Kultura (d)oceniania szkolnego  Renata Nadobnik

RP-30 Ocenianie kształtujące i jego rola we wspieraniu poczucia sprawczości ucznia Beata Gizińska-Gigoła

RP-31 Analiza wyników uzyskanych przez szkołę na egzaminach zewnętrznych punktem wyjścia do efektywnej pracy z uczniami kolejnych roczników Zbigniew Łuczka

RP-32 Optymalne przygotowanie uczniów do egzaminu ósmoklasisty w kontekście wyników uzyskanych przez uczniów w ostatnich latach Dorota Tomczak

Logo: Województwo lubuskie Logo: Ministerstwo Edukacji i Nauki Logo: Ośrodek Rozwoju Edukacji Logo: Centrum Edukacji Obywatelskiej Logo: Centralna Komisja Edukacyjna Logo: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna Logo: Kuratorium Oświaty w Gorzowie Wlkp. Logo: Akademia im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wlkp.