WOM Strona główna
System Obsługi KlientaSOK Oferta szkoleń Platforma e-learningowaMDL Platforma e-learningowa Biblioteka PedagogicznaBP Biblioteka Pedagogiczna Katalog bibliotecznyKOHA Katalog biblioteczny Biuletyn Informacji PublicznejBIP Biuletyn Informacji Publicznej
Lista

Edukacja informatyczna i techniczna

Szybka Rejestracja - jak skorzystać?

Moje dane są w systemie

1. Podaj rodzaj konta, Nazwisko + adres e-mail podane przy poprzedniej rejestracji

+

2. Kliknij (Wyślij potwierdzenie), by otrzymać na pocztę link umożliwiający dostęp do rejestracji za 1-klinięciem

3. Sprawdź swoją pocztę e-mail, by potwierdzić uruchomienie Szybkiej rejestracji

4. Gdy uzyskasz ID-uczestnika - wybierz szkolenie i kliknij (Szybka rejestracja)

Pierwsza rejestracja

1. Zapamiętaj wprowadzone dane

2. Wybierz szkolenie + wypełnij formularz

3. Wybierz następne szkolenie i kliknij (Szybka rejestracja)

Czas pamiętania danych w sesji to 24 minuty od ostatniego kliknięcia (przeładowania strony)

e-PTI-22

Programowanie gier w szkole podstawowej

60 zł

Rodzaj formy szkolenie on-line
Adresaci nauczyciele informatyki szkół podstawowych
Założenia
  • obsługa programu Scratch 3.0
  • budowanie algorytmu za pomocą schematów
  • wielowątkowość – współrzędne i zmienne
  • komunikacja między duszkami,
  • mechanizmy sterowania dla dwóch graczy
  • tworzenie postaci i tła oraz podstawowa ich obróbka graficzna
  • dobór muzyki i jej przetwarzanie w Scratch
Liczba godzin: 6 Liczba miejsc w grupie: 0 Termin: dokładny termin realizacji zostanie ogłoszony
Kadra dydaktyczna dr inż. Łukasz Lemieszewski,Mariusz Walak,Monika Markowska (WOM)
Organizator
(osoba odpowiedzialna)
Pracownia Technologii Informacyjnych
Łukasz Lemieszewski

Komunikat systemu

Nabór na szkolenie został zakończony.

Informacja

Rejestracja 5.3.5