WOM Strona główna
System Obsługi KlientaSOK Oferta szkoleń Platforma e-learningowaMDL Platforma e-learningowa Biblioteka PedagogicznaBP Biblioteka Pedagogiczna Katalog bibliotecznyKOHA Katalog biblioteczny Biuletyn Informacji PublicznejBIP Biuletyn Informacji Publicznej
Lista

Edukacja informatyczna i techniczna

Szybka Rejestracja - jak skorzystać?

Moje dane są w systemie

1. Podaj rodzaj konta, Nazwisko + adres e-mail podane przy poprzedniej rejestracji

+

2. Kliknij (Wyślij potwierdzenie), by otrzymać na pocztę link umożliwiający dostęp do rejestracji za 1-klinięciem

3. Sprawdź swoją pocztę e-mail, by potwierdzić uruchomienie Szybkiej rejestracji

4. Gdy uzyskasz ID-uczestnika - wybierz szkolenie i kliknij (Szybka rejestracja)

Pierwsza rejestracja

1. Zapamiętaj wprowadzone dane

2. Wybierz szkolenie + wypełnij formularz

3. Wybierz następne szkolenie i kliknij (Szybka rejestracja)

Czas pamiętania danych w sesji to 24 minuty od ostatniego kliknięcia (przeładowania strony)

e-PTI-16

Podstawy projektowania i modelowania 3D w programie Paint 3D

100 zł

Rodzaj formy szkolenie on-line
Adresaci Nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej
Założenia

Podczas szkolenia uczestnik pozna:

  • poznają interfejs i narzędzia programu Paint 3D oraz zasady tworzenia podstawowych kształtów geometrycznych, możliwości modyfikowania i transformacji obiektów,
  • utworzą proste animacje z wykorzystaniem metod dodawania kolorów i tekstur,
  • zapiszą przygotowane projekty 3D w różnych formatach plików obsługiwanych przez Paint 3D oraz eksportują je do innych programów i narzędzi.

Po ukończenia szkolenia: 

  • uczestnicy będą przygotowani do tworzenia podstawowych materiałów dydaktycznych w programie Paint 3D uatrakcyjniających zajęcia z uczniami.
Liczba godzin: 8 Liczba miejsc w grupie: 30 Termin: listopad – grudzień 2023
Kadra dydaktyczna Dariusz Sapkowski (WOM)
Organizator
(osoba odpowiedzialna)
Pracownia Technologii Informacyjnych
Dariusz Sapkowski

Komunikat systemu

Nabór na szkolenie został zakończony.

Informacja

Rejestracja 5.3.5