WOM Strona główna
System Obsługi KlientaSOK Oferta szkoleń Platforma e-learningowaMDL Platforma e-learningowa Biblioteka PedagogicznaBP Biblioteka Pedagogiczna Katalog bibliotecznyKOHA Katalog biblioteczny Biuletyn Informacji PublicznejBIP Biuletyn Informacji Publicznej
Lista

Edukacja uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (SPE)

Szybka Rejestracja - jak skorzystać?

Moje dane są w systemie

1. Podaj rodzaj konta, Nazwisko + adres e-mail podane przy poprzedniej rejestracji

+

2. Kliknij (Wyślij potwierdzenie), by otrzymać na pocztę link umożliwiający dostęp do rejestracji za 1-klinięciem

3. Sprawdź swoją pocztę e-mail, by potwierdzić uruchomienie Szybkiej rejestracji

4. Gdy uzyskasz ID-uczestnika - wybierz szkolenie i kliknij (Szybka rejestracja)

Pierwsza rejestracja

1. Zapamiętaj wprowadzone dane

2. Wybierz szkolenie + wypełnij formularz

3. Wybierz następne szkolenie i kliknij (Szybka rejestracja)

Czas pamiętania danych w sesji to 24 minuty od ostatniego kliknięcia (przeładowania strony)

PW-22/SPE8

Terapia dziecka z mutyzmem selektywnym/wybiórczym. II etap

180 zł

Rodzaj formy warsztaty
Adresaci psycholodzy, pedagodzy, logopedzi, terapeuci, zatrudnieni w szkołach, przedszkolach i placówkach oświatowych
Założenia
  • przyczyny braku postępu w terapii
  • formularz wywiadu CTM
  • ćwiczenia procesu psychoedukacji rodziców
  • zasady prowadzenia terapii grupowej dzieci z zaburzeniami lękowymi – autorski materiał filmowy
  • ćwiczenia w planowaniu sesji terapeutycznych
  • przykładowe scenariusze terapii grupowej i indywidualnej
  • techniki terapeutyczne
  • przykłady rzeczywistych oddziaływań terapeutycznych w przedszkolu i szkole
Liczba godzin: 7 Liczba miejsc w grupie: 15 Termin: II semestrdokładny termin realizacji zostanie ogłoszony
Kadra dydaktyczna (WOM)
Organizator
(osoba odpowiedzialna)
Pracownia Psychoedukacji i Wychowania
Lidia Pyżyńska
Uwagi *warunkiem uczestnictwa jest ukończenie I etapu szkolenia

Komunikat systemu

Nabór na szkolenie został zakończony.

Informacja

Rejestracja 5.3.5