WOM Strona główna
System Obsługi KlientaSOK Oferta szkoleń Platforma e-learningowaMDL Platforma e-learningowa Biblioteka PedagogicznaBP Biblioteka Pedagogiczna Katalog bibliotecznyKOHA Katalog biblioteczny Biuletyn Informacji PublicznejBIP Biuletyn Informacji Publicznej
Lista

Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna

Szybka Rejestracja - jak skorzystać?

Moje dane są w systemie

1. Podaj rodzaj konta, Nazwisko + adres e-mail podane przy poprzedniej rejestracji

+

2. Kliknij (Wyślij potwierdzenie), by otrzymać na pocztę link umożliwiający dostęp do rejestracji za 1-klinięciem

3. Sprawdź swoją pocztę e-mail, by potwierdzić uruchomienie Szybkiej rejestracji

4. Gdy uzyskasz ID-uczestnika - wybierz szkolenie i kliknij (Szybka rejestracja)

Pierwsza rejestracja

1. Zapamiętaj wprowadzone dane

2. Wybierz szkolenie + wypełnij formularz

3. Wybierz następne szkolenie i kliknij (Szybka rejestracja)

Czas pamiętania danych w sesji to 24 minuty od ostatniego kliknięcia (przeładowania strony)

PW-24/EPiW 5

Zachwyt pięknem świata – rozwijanie wrażliwości estetycznej w 3D dzieci w wieku przedszkolnym

80 zł

Rodzaj formy warsztaty stacjonarne
Adresaci Nauczyciele wychowania przedszkolnego
Założenia

Podczas szkolenia uczestnicy:

  • dokonają refleksji skierowanej na odbiór wartości estetycznych wnętrza i otoczenia przedszkola (przyrodę i architekturę),
  • przećwiczą umiejętność dostrzegania i porównywania zjawisk wizualnych,
  • poznają warunki wartościowego odbioru sztuki,
  • stworzą propozycje zabaw inspirowanych budowlami o ciekawej architekturze.

Po szkoleniu uczestnicy: 

  • będą przygotowani do rozwijania u dzieci umiejętności dostrzegania uniwersalnych wartości estetycznych, stanowiących podstawę poznania zasad twórczości artystycznych.
Liczba godzin: 4 Liczba miejsc w grupie: 15 Termin: kwiecień 2024 r.
Kadra dydaktyczna Jolanta Talaska (WOM)
Organizator
(osoba odpowiedzialna)
Pracownia Psychoedukacji i Wychowania
Jolanta Talaska

Komunikat systemu

Nabór na szkolenie został zakończony.

Informacja

Rejestracja 5.3.5